In de sports Fair 2017 in Brussel komen allerlei sportbonden bij elkaar. De sportbonden proberen de bezoekers aan zich te binden door middel van oefeningen waar de bezoekers aan mee kunnen doen of door indrukwekkende shows te geven. De bonden verschilden van Taekwon-Do en Bootcamp tot een soort waterboard.
Door naar de Sports Fair te gaan krijg ik inzicht in de manier van reclame maken en leer ik nieuwe sporten kennen. Het grootste doel was het leren kennen van nieuwe sporten. Zo was er Hapkido en Taekwon-Do maar ook een racewagen en een soort hoverboard. Wat mij het meeste aansprak was toch de manier van reclame maken. Dit gebeurt daar echt één op één.
De face-to-face communicataie is super intensief. Dit komt omdat de mensen zelf kunnen ervaren hoe het is om de sport uit te oefenen. Als je niet meedoet kan de bezoeker de sporten van heel dichtbij zien. De kwaliteit van de reclame is dus heel goed. De kwantiteit daarentegen is veel minder. Je bent als sportbond afhankelijk van de hoeveelheid bezoekers. Dit is op bijvoorbeeld sociale media veel hoger.
Ik heb veel geleerd en hoop dat ik het kan toepassen in een mogelijk project of later met werk.